Перейти до основного вмісту

Все ніколи не буде таким, яким було вчора

      Знаєте, колись була одна радіостанція, яка відповідала моїм смакам, я знайшла її на хвилях зовсім випадково. Було, це не знаю, років п'ять назад!? Сім? Так, здається десь приблизно так. Радіо подобалось тим, що окрім того, що там грала музика, яка була мені до душі, акцент йшов саме на музику. Не було тупих передач, новини якщо були, то тільки музичні, мінімум реклами, і якась природна теплота, така домашня і приємна. З часом, звичайно змінювався світ, поступово з ним і змінювалось радіо, але якось непомітно, плавно. Зараз, я вмикаю потрібну хвилю, і розумію, що це вже не те, десь загубилась та родзинка, той неповторний стиль, який був раніше. Музика стала більш насиченою, але одноманітною. 
           Та знаєте, хто ще так само змінювався? Я. 
        Так, мої погляди, так само поступово змінювались, як і вподобання в музиці. Щось пішло, а щось лишилось, та саме та музика буде в мене асоціюватись  з тими моментами мого життя. Це цікаво, коли чуєш певну пісню, і всередині тебе, щось з'являється, якесь відчуття, і його не можливо пояснити, ти ніби на секунду повертаєшся в минуле. Я впевнена, що не одна така, що у всіх є це. В такі моменти, хіба музика  це не магія?



#музика #радіо #спогади #radio #music #blogger #loquerisadavem #talk_to_the_bird #Avem

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Право на свободное выражение мыслей...

Природа - совершенна. Она создала все так, как должно быть. Но к сожалению, по непонятным мне причинам, сейчас человек идёт против природы, забывая, что он сам ее часть, и что без нее не будет и его... Но сейчас не об этом. Итак, я в полном замешательстве, по какой такой причине, человек рождённый мужчиной, хочет стать женщиной? И почему в конце концов это происходит? Конечно, возможно, мне не стоит вникать в это, но я никак не могу понять, и наверное никогда не пойму, что подвергло тех мужчин перевоплотиться в противоположный пол. Ох, но постойте, им не удалось, они стали чем-то третьим, или каким там по счету?  В природе все просто - есть мужчина и женщина, Шива и Шакти, логика и творчество. Их союз создаёт новую жизнь и саму Вселенную. И так всегда было, есть и будет, так построен этот мир и так работает.  Человек наделён разумом и чувством самоосознания, но ко всему этому чрезмерный мыслительный процесс приводить к вот таким подобным ситуациям, когда человек идёт против собственно