Перейти до основного вмісту

Казки біля вогнища

 Сьогодні мені прийшла цікава думка:

 Як в історії, майбутні покоління будуть називати цей час, в який я зараз живу?

Мої думки стали автоматично прокручувати згадки з всесвітньої історії, як називався той чи інший період, і від чого це залежало. Наприклад, часи Першої і Другої Світових війн... Часто говорять до воєнний і після воєнний період. Я подумала, якщо буде Третя Світова, напевно в нас теж буде своє до і після...

Часто, початком якогось періоду, була певна подія, наприклад Революція, після якої все кардинально змінювалось. Або розвиток технологій - типу глобальна індустріалізація.

Якщо так подумати, то наш період би називався - час розвитку цифрових технологій... 

Я чомусь згадала, що в підручнику з історії завжди обговорювалось декілька речей, політика, війни, торгівля і мистецтво.

Так, мистецтво досягло чогось неймовірного, з одного боку, це може бути щось над сучасне, і не зрозуміле простим людям. з іншого людство досягло такого, що з будь чого можна зробити щось прекрасне. Стіни будинків стали справжніми витворами мистецтва, портрет тепер можна не просто намалювати, можна створити навіть із чайних пакетиків, все що завгодно..

А музика? Тут я взагалі не можу сказати щось конкретне, безліч стилів, мільйони пісень, а скільки інструментів?

Торгівля тепер можлива в інтернеті, нам більше не потрібно виходити на вулицю, щоб щось придбати, не потрібно їздити на ярмарки і спеціальні базари, як це було декілька років тому..

Глобалізація..

А що казати про те, що ми зробили з природою? Можливо наш час будуть називати - Період Пластику, чи Період Масштабного Забруднення Навколишнього Середовища? ПМЗНС? М? Як Вам?

Мені на мить здалося, що мені знову тринадцять, я сиджу в класі з фарбованими партами і дивлюсь в книгу з всесвітньої історії. Я намагаюсь уважно прочитати кожну частину параграфа, щоб запам'ятати, що там було в той час, якщо раптом мене запитає вчитель, бо вдома зовсім не хотілось навіть сідати за ту книжку.

Вчитуюсь, і нічого не влазить в голову. Яка там торгівля була? Яка війна? Проти чого чи за що? От би зараз прогулятись, на вулиці такий чудовий сонячний осінній день...

А може, про нас не буде нічого сказано в книжках?  Так само як  нам майже нічого невідомого про древні цивілізації, що були до нас. Так само про нас ніхто не буде пам'ятати.. не буде знати, чого ми досягли, чи не досягли. Скільки було війн? Скільки було періодів розквіту? 

Ми просто зникнемо, і лише та невеличка частина, що виживе, буде розповідати легенди. Наше життя перетвориться на казки, які батьки будуть розповідати своїм дітям біля вогнища. 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Право на свободное выражение мыслей...

Природа - совершенна. Она создала все так, как должно быть. Но к сожалению, по непонятным мне причинам, сейчас человек идёт против природы, забывая, что он сам ее часть, и что без нее не будет и его... Но сейчас не об этом. Итак, я в полном замешательстве, по какой такой причине, человек рождённый мужчиной, хочет стать женщиной? И почему в конце концов это происходит? Конечно, возможно, мне не стоит вникать в это, но я никак не могу понять, и наверное никогда не пойму, что подвергло тех мужчин перевоплотиться в противоположный пол. Ох, но постойте, им не удалось, они стали чем-то третьим, или каким там по счету?  В природе все просто - есть мужчина и женщина, Шива и Шакти, логика и творчество. Их союз создаёт новую жизнь и саму Вселенную. И так всегда было, есть и будет, так построен этот мир и так работает.  Человек наделён разумом и чувством самоосознания, но ко всему этому чрезмерный мыслительный процесс приводить к вот таким подобным ситуациям, когда человек идёт против собственно